logo
logo
Sākums
Klientiem
Biežāk uzdotie jautājumi
Biežāk uzdotie jautājumi
Rēķini/Maksājumi

1. Kā es varu mainīt rēķina saņemšanas veidu?

Rēķinu saņemšanas veidu var nomainīt:

  • pašapkalpošanās portālā mans.home3.lv sadaļā Rēķini, tālāk spiežot Rēķina veids;
  • zvanot mums uz bezmaksas tālruni 80205379

2. Kur es varu apskatīties savu rēķinu?

Visa informācija par rēķiniem Jums ir pieejama pašapkalpošanās portālā mans.home3.lv. sadaļā -Rēķini.

3. Kad es saņemšu rēķinu un kāds ir tā apmaksas termiņš?

Rēķini tiek sagatavoti katra mēneša sākumā, un to saņemšana ir atkarīga no Jūsu norādītā rēķina saņemšanas veida.

Rēķina apmaksas termiņš ir katra mēneša 25. datums. Aicinām veikt rēķina apmaksu savlaicīgi.

4. Kas var ietekmēt manu Home3 rēķina summas lielumu?

Rēķina summas izmaiņām var būt vairāki iemesli:

  • Jūs esat pārslēdzis jaunu līgumu
  • Nav apmaksāts iepriekšējais rēķins
  • Esat pieslēdzis kādu papildus pakalpojumu
  • Beidzies bezmaksas periods kādam no akcijas piedāvājumam

5. Cik ilgā laikā pēc maksājuma veikšanas jūs saņemsiet manu pārskaitījumu?

Atkarībā no izvēlētā rēķinu saņemšanas veida:

  • Maksājumi, kas veikti bankā, tiek saņemti 3 darba dienu laikā;
  • Maksājumi, kas veikti pastā – līdz 5 darba dienām;
  • Veicot maksājumus mans.home3.lv, maksājums tiek saņemts 1 darba dienas laikā.

Vēršam uzmanību, lai rēķina apmaksa notiktu korekti, maksājuma mērķī ir jānorāda Jūsu klienta numurs.
Atgādinām, ka rēķina apmaksu* ērti un ātri var veikt:

  • Home3 pašapkalpošanās portālā www.mans.home3.lv, tur varēsiet uzzināt arī Lutināšanas programmas piedāvājumus;
  • Noslēdzot e-rēķina regulārās apmaksas (automātiskā maksājuma) līgumu savā bankā;
  • Maxima tīkla veikalos visā Latvijā;
  • Latvijas Pasta nodaļās;
  • Jūsu bankas filiālē vai interneta bankā.*

*Komisija par rēķinu apmaksu tiek piemērota atkarība no izvēlētā pakalpojumu sniedzēja cenrāža.

Līgumu informācija

1. Kādā veidā tiek noslēgti Home3 pakalpojuma līgumi?

Klientu ērtībai Home3 pakalpojumi līgumi tiek noslēgti attālinātā veidā ar balss pieteikuma starpniecību vai piegādājot līgumu ar kurjera vai tehniskā personāla starpniecību.

2. Kur es varu apskatīt noslēgto Home3 pakalpojuma līgumu?

Visa informācija par līgumiem Jums ir pieejama pašapkalpošanās portālā mans.home3.lv. Sadaļā- Produkti- Mani līgumi.

3. Kur es varu apskatīt līguma vispārējos noteikumus?

Līguma vispārējos noteikumus Jūs variet apskatīties home3.lv Sadaļā-Klientiem-Noteikumi un veidlapas-Home3 elektronisko sakaru pakalpojumu līgums.

4. Kas ir nomaksas līguma pielikums Home3 klientiem?

Nomaksas līgums – tā ir iespēja iegādāties televizoru, planšeti vai citu iekārtu, norēķinoties par to pakāpeniski.

  • Nomaksas perioda ilgumu nosaka uzņēmuma noteiktās procedūras;
  • Pieejams ikvienam Home3 klientam, izvērtējot kredītvēsturi;

Rēķina apmaksa notiek kopā ar Home3 pakalpojuma maksājumiem.

Tehniskie jautājumi

1. Kur es varu atrast skatīšanas kartes numuru?

Skatīšanās kartes numuru varat atrast uz kartes, kas ievietota dekoderī.

Parasti kartes numuru sastāda 12 ciparu kombinācija un kombinācija sākas ar 0170.. vai 0171…

2. Kā es varu aktivizēt rūtera SIM karti?

SIM karti Jums pašam nav jāaktivizē, tas notiks automātiski brīdī, kad līgumu būsim saņēmuši un aktivizējuši, ne vēlāk kā piektajā darba dienā pēc abu Pušu parakstīta Līguma vai Līguma grozījumu eksemplāra saņemšanas, vai pēc Balss apstiprinājuma saņemšanas.

3. Ko darīt, ja redzams paziņojums: Šis kanāls nav iekļauts Jūsu abonementā/šis pakalpojums nav aktivizēts?

Visbiežāk tas rodas gadījumos, ja kanāls, kurš netika iegādāts vai abonēts, Jums nav pieejams.

Par to pārliecināties varat sekojoši, ja ieslēdzot 1.kanālu nav šī uzraksta, tad iepriekšējais kanāls nav Jums pieejams.

Ja ieslēdzot 1.kanālu tomēr uzraksts paliek nemainīgs, sazinieties ar mums, zvanot uz 80205379.

4. Kā nomainīt audio un subtitru valodu?

Ja vēlaties īslaicīgi un konkrētam kanālam nomainīt audio un subtitru valodu, tad uz dekodera pults jānospiež poga OPTIONS vai AUDIO.

Ja vēlaties uz pastāvīgu laiku nomainīt valodu tad:

  • TVPlay dekoderim- jānospiež MENU -> Iestatījumi -> Audio iestatījumi -> izvēlas audio valodu 1 vai 2 pēc izvēles.
  • Viasat dekoderim jānospiež MENU -> Iestatījumi -> Lietotāja iestatījumi ->  Valodas -> Audio valodu 1 vai 2 uzlieciet pēc izvēles, lai būtu divas dažādas valodas.

DETALIZĒTI APRAKSTI UN JAUTĀJUMI PAR KONKRĒTIEM DEKODERA UN RŪTERA MODEĻIEM ATRODAMI SADAĻĀ “DEKODERI UN RŪTERI”

1 / 3
gallery img
close
next

Veiksmīgi nosūtīts

Jūsu pietiekums saņemts!

Paldies.

close